Opis i fotografije vodenog parka Aqua Paradise - Bugarska: Nessebar

Sadržaj:

Video: Opis i fotografije vodenog parka Aqua Paradise - Bugarska: Nessebar

Video: Идеальный отдых в Кранево, Болгария: Недорогой райский курорт на Черноморском побережье! 🏖️🇧🇬 2024, Maj
Anonim
Akva park "Aqua Paradise"

Opis atrakcije

Aqua Paradise je najveći vodeni park u Bugarskoj, sa ukupnom površinom od 30 hiljada kvadratnih metara, na kojem se nalazi 40 jedinstvenih vodenih tobogana i atrakcija. Park je otvoren u junu 2006. godine, a 2009. teritorij je značajno proširen.

Impresivni tobogani ukupne dužine 1300 metara i ekstremni tuneli - sve će to oduševiti ne samo djecu, već i odrasle. Osim toga, tobogani se ovdje spuštaju s vrha drevnog dvorca. No, osim impresivne veličine, svaki tobogan i atrakciju u ovom parku odlikuje povećana sigurnost.

Park je opremljen toboganima namijenjenim za različite nivoe zabave: najviše "adrenalinskih" su Kamikaze, Descent from Space i Rafting River. Postoje i tobogani na kojima se gosti mogu međusobno natjecati u brzini spuštanja. Takođe u parku se nalazi bazen sa trampolinima i zid za sportsko penjanje.

Ali "Aqua Paradise" nudi zabavu ne samo ekstremne prirode, ovdje se nalazi i tobogan "Lazy River". Za opuštanje tu su "Rajski otok" i "Leptir" - posebni bazeni stvoreni za opuštanje: jacuzzi, opuštajuća masaža, osvježavajuća pića i okrepljujući vodeni postupci zasigurno će se svidjeti nježnijem spolu i bebama.

Na teritoriji "Aqua Paradise" nalazi se caffe-bar i restoran sa internacionalnom kuhinjom.

Vodeni park počinje s radom od 21. maja do kraja sezone - do 14. septembra. Ulaz u vodeni park je plaćen, za djecu su određene posebne cijene - ovisno o njihovoj visini. Cijena ulaznice uključuje: posjete atrakcijama (međutim, postoje pravila koja ograničavaju pristup određenim toboganima iz sigurnosnih razloga), ležaljke, suncobran i gumeni splav. Takođe, osiguranje važi za svakog posjetitelja vodenog parka.

Dodan opis:

Mihail 17.07.2014

Usput, zaboravio sam dodati da je na brodu u centru bio performans koji je izgledao kao da je počeo u 14:00 i trajao je 1,5-2 sata. Nismo bili potpuno prisutni na tome, malo smo pogledali. Animatori su pozitivni mladići i djevojke, ali nisam siguran za dječji program, fragment koji smo vidjeli bio je eksplicitan

Prikaži sav tekst I usput, zaboravio sam dodati da je na brodu u centru bio nastup, činilo se da je počeo u 14:00, i trajao je 1,5-2 sata. Nismo bili potpuno prisutni na tome, malo smo pogledali. Animatori su pozitivni mladići i djevojke, ali nisam siguran za dječji program, fragment koji smo vidjeli jasno je bio namijenjen omladinskoj publici. Bilo je natjecanje, nekoliko parova (momak i djevojka) odabrano je iz publike. momci su imali povez preko očiju, a djevojke su ih obukle u ono što su im dale voditeljke (a to su bili predmeti ženskog čipkanog donjeg rublja), svi su se mladi, uključujući i nas, zabavili, ali mislim da je djeci prerano.

Sakrij tekst

Recenzije

| Sve ocjene 1 Katerina 21.8.2015. 12:11:08

RIPPING Posetila porodica sa petogodišnjim detetom 10. avgusta 2015. Posjetivši druge vodene parkove, odlučili smo da ćemo imati dovoljno 3 sata vožnje na toboganima, pa smo odlučili uzeti karte od 15-00 do 18-00. Kupio sam putovanje od turističke agencije u Pomorju. Polazak autobusa koji nas je trebao odvesti do vodenog parka …

5 Arthur 04.03.2015. 10:39:38

Samo super Bili smo tamo 2010. Ja sam tada imao 13 godina. Išli smo na festival i u isto vrijeme u vodeni park, zabavljali se pola dana. Ponekad mi je dosadilo i bilo mi je muka da idem kući. Tamo smo bili oko 5 sati. Slajdovi su bili ludi, bilo je super, savjetujem svima, nitko od naših 30 ljudi nije požutio!

5 Michael 17.7.2014. 12:57:35

Sve je super !!! Bili su u tome sa suprugom 03.07.14. Nikada u životu nisam iskusio toliko pozitivnih osjećaja! A sada, redom. Znati šta uzeti pola dana nije isplativo, prije svega zbog vremena, tk. pola dana počinju od 15:00, a atrakcije prestaju raditi za 30 minuta. prije zatvaranja, tj. do 17:30. A na osnovu p …

3 Tamara 19.6.2014 0:19:51

odmor u vodenom parku Nessebar Odmarali smo se u vodenom parku 18.06.2014. I utisci su općenito pozitivni, ali ima i neugodnih trenutaka.

Osoblje na ulazu je vrlo ljubazno, objašnjava da je sve u redu, osim što depozit za sef i sef u iznosu od 5 leva morate uplatiti u gotovini.

Stigli smo u 11.00, a krenuli u 17.00, a za to vrijeme nijedan …

0 Dmitry 7.9.2013 22:39:15

Odličan vodeni park Otišli smo tamo tri puta, u dvije godine. Naši zatvoreni vodeni parkovi u Sankt Peterburgu su vrlo dobri, ali u usporedbi s tim, oni su samo igračke. Što se tiče prethodnog pregleda: u 15 sati morate otići, a ne doći. U to se vrijeme tamo okuplja sva bugarska omladina. Dolazite u 9.50, a nema och …